Uw mening

Uw mening telt

We horen graag van u hoe u uw bezoek bij ons heeft ervaren. Uw mening is van belang: daarmee kunnen we blijven leren. Heeft u een suggestie voor verbetering? Graag! Laat het aan ons weten en we reageren zo snel mogelijk. Alvast bedankt voor uw moeite!

Klacht?

Het kan zijn dat u, ondanks onze beste intenties, niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. We horen dat graag en nemen dit serieus. Met uw feedback gaan we snel aan de slag en houden we u op de hoogte. Volstaat dit niet of komen we er niet uit? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de praktijk. Mocht dit ook niet de gewenste uitkomst geven, kunt u uw klacht indienen bij de KNMT of de ANT, de beroepsverenigingen waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen. Het doel is natuurlijk het vinden van een oplossing.

Geschil?

Komen we er niet uit, ook niet met de hulp van de klachtenfunctionaris? Dan kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is. Mocht dat het geval zijn, kan de geschilleninstantie een schadevergoeding toekennen tot maximaal €25.000.